کامانفو کامانفو .

کامانفو

سم شناسی محیطی سموم دفع آفات نمای کلی از وضعیت دانش در زمینه های اصلی آفت

سم شناسی محیطی سموم دفع آفات نمای کلی از وضعیت دانش در زمینه های اصلی آفت کش ها را ارائه می دهد و تلاش ها و رویکردهای در حال انجام برای حل یا درک این مشکلات را شرح می دهد. این کتاب از سمینار ایالات متحده و ژاپن با موضوع "" سم شناسی محیطی سموم دفع آفات "" در ائیسو ، ژاپن ، در اکتبر 1971 برآمده است. هدف از این سمینار بحث و تبادل ایده ها و فناوری در مورد مشکلات مرتبط با آلودگی آفت کش ها در این دو کشور این کتاب در هشت قسمت تنظیم شده است. قسمت اول میزان استفاده و آفت کش ها در ژاپن ، ایالات متحده و بریتانیا را مرور می کند. قسمت دوم به بررسی تاثیر جیوه بر محیط زیست می پردازد. بخش سوم مطالعاتی را در مورد آفت کش های هیدروکربنی کلر ارائه می دهد. قسمت چهارم به بررسی آثار قارچ کش ها ، علف کش ها ، ارگانوفسفاتها و کارباماتها قسمت پنجم به تجزیه میکروبی آفت کش ها می پردازد. قسمت ششم ترکیبات سموم دفع آفات را بررسی می کند. قسمت هفتم به بررسی اثرات بیولوژیکی سموم دفع آفات بر حیات وحش می پردازد. قسمت هشتم به توسعه سموم دفع آفات جدید می پردازد.این کتاب بر مفاهیم و روش هایی برای حل مشکلاتی که از طریق تعامل چشم و بینایی افراد با محیط اطراف آنها ایجاد می شود تأکید می کند. پزشکان دانشجو یاد می گیرند که وظایف بصری بیمار ، محیط های بصری و نیازهای عملکرد بصری را به منظور ارائه مراقبت از چشم با کیفیت ارزیابی کنند.تولید خمیر کاغذ و کاغذ در سطح جهان افزایش یافته است و در آینده نزدیک نیز افزایش خواهد یافت. تقریباً 155 میلیون تن خمیر چوب در سراسر جهان تولید می شود و حدود 260 میلیون برای سال 2010 پیش بینی شده است. برای مقابله با افزایش تقاضا ، افزایش تولید و بهبود عملکرد محیطی مورد نیاز است زیرا صنعت تحت فشار مداوم برای کاهش انتشار محیط زیست در هوا و اب. این کتاب اطلاعات به روز شده ای در مورد روشهای سازگار با محیط زیست برای سفید کردن خمیر ارائه می دهد که می تواند به حل مشکلات مربوط به فن آوری های سفید کننده معمولی کمک کند.سته بندی مواد غذایی عملکرد مهمی را انجام می دهد ، اما مواد بسته بندی می توانند تأثیر منفی بر محیط داشته باشند. این مجموعه مواد مبتنی بر زیست تخریب پذیر و بازیافت شده و کاربردهای فعلی و بالقوه آنها را برای حفاظت و نگهداری غذا بررسی می کند.
بخش اول کتاب به آخرین پیشرفت ها در مواد بسته بندی مواد غذایی مبتنی بر زیست می پردازد. بخش دوم عوامل دخیل در انتخاب مواد بسته بندی جایگزین مانند ترجیح مصرف کننده ، اندازه گیری عملکرد محیطی بسته بندی مواد غذایی ، طراحی زیست محیطی و ایمنی و کیفیت مواد بازیافتی را مورد بحث قرار می دهد. بخش سوم شامل فصل هایی در مورد کاربردهای مواد سازگار با محیط زیست در بخشهای خاص محصول ، از جمله بسته بندی محصولات تازه باغبانی ، محصولات لبنی و غذاهای دریایی است. این بخش همچنین شامل بسته بندی فعال ، بسته بندی اتمسفر اصلاح شده و بسته بندی مواد غذایی هوشمند با زیست پایه است. این کتاب با خلاصه ای از قوانین و صدور گواهینامه بسته بندی سازگار با محیط زیست در اتحادیه اروپا به پایان می رسد.مواد زیست پایه ، تجزیه پذیر و بازیافت شده و کاربردهای فعلی و بالقوه آنها را مرور می کند
ترجیحات مصرف کننده ، عملکرد محیطی ، طراحی زیست محیطی و کیفیت مواد بازیافتی را به عنوان عوامل دخیل در انتخاب مواد بسته بندی جایگزین مورد بحث قرار می دهد.
خلاصه قوانین اتحادیه اروپا و صدور گواهینامه بسته بندی سازگار با محیط زیست
بسته بندی مواد غذایی سازگار با محیط زیست با ویراستار و مشارکت کنندگان برجسته ، یک ابزار مرجع ارزشمند برای متخصصان صنایع پردازش و بسته بندی مواد غذایی است.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۶:۰۸ توسط:درسا عادلی پور موضوع: نظرات (0)