کامانفو کامانفو .

کامانفو

آگاهی از محیط زیست در صنایع غذایی در سالهای اخیر به دلیل فشار مصرف کننده

آگاهی از محیط زیست در صنایع غذایی در سالهای اخیر به دلیل فشار مصرف کننده و افزایش قوانین اهمیت فزاینده ای یافته است. این کتاب به چگونگی دستیابی به تولید مواد غذایی سازگار با محیط زیست ، بررسی محصولات مختلف غذایی و راههایی که صنعت می تواند عملکرد آنها را بهبود بخشد و مسئولیت بیشتری نسبت به محیط زیست بپردازد ، می پردازد.به چگونگی دستیابی به تولید مواد غذایی سازگار با محیط زیست ، بررسی ارزیابی محصولات مختلف غذایی و چگونگی مسئولیت پذیری بیشتر صنعت از نظر محیط زیست می پردازد.رانی در مورد گرم شدن کره زمین و کاهش ذخایر نفت منجر به تحقیقات قابل توجهی در مورد مواد کامپوزیت پایدارتر از مواد طبیعی شده است. اخیراً ، تحقیقات روی توسعه تقویت کننده های مقیاس نانو برای این گروه جدید از کامپوزیت ها متمرکز شده است ، و به طرز قابل توجهی دامنه خواص مطلوب آنها را بهبود بخشیده و گسترش داده است. نانو کامپوزیت های پلیمری سازگار با محیط زیست این تحقیق و مفاهیم کاربردی آن را خلاصه می کند.
مفاهیم عملی توسعه تقویت کننده های مقیاس نانو برای مواد کامپوزیت پایدار ساخته شده از مواد طبیعی را خلاصه می کند
مواد ماتریس و تقویت کننده و خصوصیات آنها را بررسی می کند و خواص کلیدی مانند خواص مکانیکی کششی و پویا را مرور می کند
خواص مانع ، تجزیه زیستی ، رئولوژی ، هدایت الکتریکی و حرارتی و کاربردهای بالقوه را در نظر می گیرد
پس از مقدمه ای بر موضوع ، قسمت اول به ماتریس و مواد تقویت کننده و همچنین ویژگی آنها می پردازد. بخش دوم خواص کلیدی مانند خواص مکانیکی کششی و پویا و پایداری حرارتی را مرور می کند. همچنین موضوعاتی مانند خواص مانع ، تجزیه زیستی ، رئولوژی ، هدایت الکتریکی و حرارتی را در نظر می گیرد. این کتاب با مرور برنامه های کاربردی بالقوه به پایان می رسد.
این کتاب برای دانشمندان پلیمر و مواد ، محققان و مهندسان ایده آل است. همچنین به محققان صنعتی و مدیران تحقیق و توسعه که می خواهند محصولات کامپوزیت پلیمری سازگار با محیط زیست را وارد بازار کنند ، کمک می کند.
تأثیرات زیست محیطی عملیات پردازش مواد غذایی ، در زمینه هایی مانند پردازش میوه ، سبزیجات ، گوشت و ماهی را ارزیابی می کند
بسته بندی ، بازیافت و تصفیه زباله و همچنین روشهای بهبود مصرف انرژی و آموزش محیط زیست برای صنایع غذایی را مرور می کند
بخش اول ، تأثیرات زیست محیطی عملیات پردازش غذا را در زمینه هایی مانند پردازش میوه ، سبزیجات ، گوشت و ماهی ارزیابی می کند. بخش دوم به منظور بررسی شیوه های خوب در پردازش مواد غذایی ، بازبینی بسته بندی ، بازیافت و تصفیه پسماند ، و همچنین روشهای بهبود مصرف انرژی و آموزش محیط زیست برای صنایع غذایی پیش می رود.
فرآوری مواد غذایی سازگار با محیط زیست یک مرجع ضروری برای همه کسانی است که با آگاهی و مسئولیت زیست محیطی در صنایع غذایی درگیر هستند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۷:۲۱ توسط:درسا عادلی پور موضوع: نظرات (0)